Hvordan få lagt inn bilder?

Dette er mye spørsmål med hensyn på hvordan man gjør dette. Forsøker på en liten beskrivelse som kanskje kan være til hjelp.

1. Alle først må man komme inn på medlemssiden. Siden du allerede er kommet hit kunne du tydeligvis passordet «gfk2016». Dette passordet er felles for alle medlemmer i GFK
  2. Nå må du så logge på med din personlige bruker. Viktig at du gjør dette før du nå går videre. Gjør du ikke det og vil du fort ende opp med å lage deg ennå en ny bruker og det ønsker vi ikke.
  3. Har du glemt passord kan du sette nytt ved å velge «Glemt passord» og skrive inn eposten du er registrert på.
  4. Har du ikke bruker eller er usikker på om du har kontakt meg på jethyholdt@gmail.com for å finne forrige eller opprette en ny.
  5. Når du så endelig er pålogget kan du gå videre og legge inn dine bilder.
  6. PS! For å stemme trenger du ikke logge på!!!