Utstilling og foredrag i Ælvespeilet 22.10.16

dsc_3885-cr-j-kopi-kopi

Lørdag 22. oktober kl 15.00 inviterer Grenland Fotoklubb til utstilling og foredrag i kulturhuset Ælvespeilet. Medlemmer i fotoklubben stiller ut sine bilder, og Grenlandspatrioten og naturfotografen Jan Erik Tangen kommer på besøk med sitt naturprogram. Han er godt kjent i regionen og har vært aktiv med kameraet gjennom mange tiår, og han vil dele noen av sine fotominner med oss. Han har vært spesielt opptatt av naturen som arena for sanser og opplevelser, og ikke minst vår lokale natur.

dsc_3241-cr-j3

I programmet inngår bilder fra noen av hans møter med dyr og fugler, men også av naturmiljøer, planter, insekter og annet som har utfordret til bruk av kamera. Bildene er i hovedsak tatt for egen opplevelse og glede, men mange har vært brukt ved kåserier i foreninger og i egne bokproduksjoner som bla. Grenlandsboka.

I tillegg til vanlig stillfoto, har han også jobbet med videokamera og laget flere naturprogrammer for NRK Natur. Programmet i Ælvespeilet består av stillbilder.

Vi ønsker alle velkommen til en flott utstillling og spennende fotoforedrag

Bill.pris : voksen 100,- , barn gratis

Jan Enger, Utstillingskomiteen