Reisebrev fra Namibia

Knut Stålhane var på en fantastiske tur til Namibia sist høst på en tur organisert gjennom Natur og Foto. På medlemsmøtet den 8.1 møtte mer enn et 20 talls medlemmer opp for å bli med på reisen. Gjennom over en time viste han oss nydelige bilder og fortalte om alt de hadde opplev.

Som han selv uttaler: «Det ble en fantastisk rundtur i Namibia. Vi besøkte de spesielle røde sanddynene i Sossusvlei syd i Namibia. Så gikk turen videre til Walvisbay og Swakopmund. Her ble det båttur og fotografering av pelssel. Turen gikk så til Ethosha national park for fotografering av elefanter, antiloper og sebraer. Vi kjørte 230 mil og turen tok 12 dager. En tur der fotomulighetene og opplevelsene var mange».